mycket.

ja igår var jag och micke till borlänge/kopolen. och köpter käder till mej. fick 1000kr men hade 413 kr kvar när jag komma hem. så köppet lite mer i dag på stan. var även en stund med malin. inte offta det händer nu för tiden. men jag kan inte säga mer att jag saknar att vara med dig. viss vi går i samma klass. med det är inte sammma ska som att unfås utan för skola. hoppa vi han hitta på nå mer nån dag. 

sen vid 5 kom micke och hemta mej vid djur afären var tunga och köpa mat åt våra djur hemma.
sen åkat vi till willys och stor handle. vart mat och allt för hela måndern vart ca 1600kr
sen var vi på dollar och handle liter sakra som jag ville ha. sen så

sen så ville bobba komma idag. och så fick vi litte mat i magen .. fick bobba med  så som jag fatta det ska bobba sova här natt. kul med att han är här. var väl att för idag och igår. kram sarah


bild på bobba från tackokvällen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0