nycklar .


först ringe micke och vecker mej. sen säger jag att jag inte vill prata med han just nu. sen kort där fetar ringe mamma  och hon sa att mitt  sudejibedrga ken jag få den 12-15 april fört för hon ska ta med det när dom kommer ner. och fråga om jag kan hemta nyckleran till dersa hus.  men jag sa att jag inte kan idag men. sen la jag på. sen ringade jag ocg sa att hon kunde sika deras nummer till mej. sen rined jag dom jag ska hemta nyckelarna hos. och så sa som att dom har kvar dersa saker i källen i mammas hur.. men mamma vill ha dom på engång för dom betalr ej hyran.

jag tycker inte att det är mitt ansvär att få tag i nyckelsr det är inte mitt hus men gör väl det för att du sko slippa 35 mil eller ved det nu är.
kram sarah


Kommentarer
Postat av: ???

Ursäkta mig men varför har du en blogg när du inte tycks ha en jävla aning om hur man stava!

2011-09-29 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0