vi saknar dig!

jag hade vart i vecka 18-19 nu.
hoppas du kan förlåta mamma och pappa. för vi tog bort dig. vi ville inte att du ska bo vid en annan familja vi vill ha dig vid oss. 



soc ville gör en ut rednig på mej för att jag har AD/HD och då skulle det nog bli att jag inte skulle fp ha kvar mitt bran för att dom anser men inte moga för att vara mamma. på grund av AD/HD. och jag kommer u aldig bli av med AD/HD så kommer väl aldig få ha kvar mina bran sen heller. om du undera nåt får du fåga för jag kommer svara på era fråga.


kram sarah


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha öhh. Tycker du hänger upp dig för mycket på själva begreppet adhd och att du skyller ifrån dig på diagnosen. Allt handlar om att du egentligen inte vill ta ANSVAR. För ALLA med adhd KAN ta ansvar - om de vill! And so can YOU.



Hade du bara känt dig mogen för att ta ansvaret som kommer med ett barn så hade du gjort ALLT för att få din vardag att funka, du hade sökt upp allt slags stöd du kunnat få och bevisat för soc att du var redo för att ta hand om en unge! Men nej nej, istället hänger du upp dig på begreppet ADHD och smutskastar resten med diagnosen - som tröst på ditt destruktiva beteende.



Nej jag accepterar fan inte detta. För din del verkar det bara som att du egentligen inte vill ha mer än bara en liten docka att gulligulla med. Att ha barn är SÅ mycket mer än så och det vet dom på soc om. Och jag tror fan inte att de uteslutat att du ska ha barn bara för att du har adhd. Tror snarare att de uteslutat det för att du inte visat för de och framförallt DIG SJÄLV hur viktigt detta är för dig. Adjö.

2010-04-24 @ 00:20:58
URL: http://eeemmzy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0