sitter hema

jävla skit somma om när tel rinde . somma om så nu sitter jag här och tar mern inte nån stan .. skit inte bra att bo långt från skolan .. bor en timme från skolan . hade funder på att flytta till smb med det är dyrt att bo där. sen blir det ju besnis konstar för min kille som har en 1timme till jobbet . och ludvika vill vi inte bo . då hade vi fått lika långt . men det vill inge va oss luvika är skit .

så hur man ska lösa detta det vet jag inte .. 
sen måst vi spara pengar . för att kunna köpa det vi ville köpa
micke vill ha en ny TV
jag vill ha en diskamkin
och sen ska vi köpa massa bebissaker med .. men allt ska betals med pengar . för vi vill inte ha nåt på av beteling .

allt jag har att säga nu kram sarah


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

okej haah

2010-08-26 @ 13:34:36
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Classy

Vad händer om bebis nu skulle få det dÅ?

2010-08-26 @ 13:40:10
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0