nej vill inte skola mer .. ..




när jag gick på samma schema som dom andra i klassaen . var allt bar jag hade nånt att äta med . nångon att prat med .  men nu när jag går helt annat schema. så får jag altid sitta själv. inge att sitta ner och äta maten med .

jag mår dåliga av deta. jag som bad på bara min knän att jag iallafall skulle få gå på svenskan . så fick jag inte det . hade jag gåt med dom andra i klassa på svenskan så hade jag kanse haft nån att sitta med och äta och nån att parta med .

har vart med om dessa problem förut . alltid vart skolen fel . som jemst ska ploke bort lekonre . så jag inte går med dom andra.  detta tycker jag är skit .  jag mår inte bar av detta . jag känner mej bort kastas . ska det böva vara så ?  ska jag böva känna att jag inte vill gå till skolan. 
 
vet inte vad jag mer ska skriva.


Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Jag valde att lämna återbud till arbetsintervjun då jag känner att jag måste satsa på skolan till 100%. Om jag hade tagit jobbet hade jag fått arbeta tre kvällar i veckan och det hade resulterat i att jag fått mindre tid till skolarbete. Jag ville dessutom inte ha det arbetet då jag är en väldigt osocial människa. Varför ska jag då ta ett jobb där jag måste vara väldigt social?



Nej, skolan går först nu.

2010-12-07 @ 15:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0