power big meet

jag och micke åket till power big meet i lördag. vi åket hem i från 08.00
komme ej i håh när vi var frame. jag tog mycket bilder. på alla bilar sen sola jag hela dagen typ. micke sprng runt med sin pappa och nåra till.

vi var även och bade inna vi skulle hem. sen efter vi badat. så åket vi och åt på Max. gott mickes pappa betal tack. sen var vi nåra timmer på Ikea parkeingen. men vi tjej satt mest i bilde. sen åket vi vid halv 1 från västarås.
  både jag och Micke somma fort när vi kom hem.
kanse lägger upp bilder som jag tog men det få bli i mån. för det är sent och både jag och micke ska upp och jobba i mån. sista veckan för mej. hihi. sen säger jag hej pengar.=)
kram sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0