idag


ja i dag har det hänt lite gran :P först vakna vi vid 9 vi hade ställt klockan då för att sarah skulle ducha :P sen när hon hade ducha stälde vi om kl till halv 11 för att vi skulle på möte 11 vi va lite sega då när klckan ringde men det gick endå kom alderles lagom kom dit till 5 minuter i 11 och prick 11 kom dom och hämta oss :) där pratat vi lite om sarah medicin och lite hur hon och jag såg på framtiden och sånt. sen fick hon väga sig och och lite sånt så det gick bra :) sen skulle vi till undomsmottagningen i ludvika men dom öpnade inte förnns vid 1 så då åkte vi till smb,s undomsmottagning men hon som jobba där hade semester xD så då åkte vi tillbacka igen till ludvika och då hade dom öppet men dety va några före oss så vi vänta utan för i solen. sen efter en stund kom vi in . då fråga älsklingen om hon kanske hade fåt ett tidigt missfall som hon trode hon hade men det kunde dom inte svara på . och sen prata vi lite om det och om det med att ha ett barn och lite om framtiden. hon lätt facktis som hon tyckte att vi hade bra planer och värderingar eller hur man ska säga när det gäller barn så hon lätt det som hon tyckte att vi skulle va bra föräldrar :) sen efter det gick vi fram på stan och köpte lite jordgubbar :) vi åt några på vägen hem men inte all ;P heehee. sen när vi åkte hem så åkte vi för bi älsklingens mamma för hon skulle prata med henne om mötet men hon sov när vi kom så då åkte vi hem. när vi kom hem så stod hyresvärdens son ute och måla på huset (en kompis till mig) så då vart det väll att jag prata med han enstund sen när han åkte så gick jag in sen kolla jag och sarah på datorn på typ det älsklingen brukar :p sen ville hon sova och jag skulle spela lite med polaren som målade sa vi så jag sitter och väntar på att han ska ringa på skype nu :p ja det är väll typp allt som har hänt i dag än så länge :p     kram micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0