sova

ja kloken är vel snat 05.00 och micke loveda mej att han skulle sova med mej. och var på han att han skulle sova med mej vid 3 tiden. sa han yup bara kommer snat.. går och lägger mej. Micke får skulle sig själv för han kommer inte få sova hela dagen. för han ska så fan hjälpa till att städa lägenheten. för det är då inte jag som har haft lan. den mesta va lanet har jag stänk in mej på sovrumet. eller så har jag vert vid mamma. efter som dom är här i blötberget. annasa bor som i skara och som ska flytta till backa till vårt hus i blötberget. så som komm med ett las och stande kvar ett bar dagra. skönt att träffa mina små syskon. hade ju inte sätt dom sen jul lovet.
sen fick jag även present i efter skott. av mamma. fick massoa av käder som var för små för man har ju tagit på sig bra med kg nu. tur att jag har nycklenra till huset så om jag trötner på micke så ska jag fan sova där.
allat jag har att säga. kram sarah 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0