6 dagar kvar.

nu är det bar 6 dagar kvar tills jag och micke ska till falun. och få se vår lille bebis som är min magen.
sen ska vi även kanse köpa barnvangen. på väge hem från falun. hoppas även på en svägen till kupålen.
och om jag fråger micke snällt om vi kan åka till säter han vill köra dit så kommer vi nog tid med .
sen vet jag inte ved som händer under den 27.
men just nu vill jag bara att tiden ska gå fort. så den nån gån blir den 27 . och ju juste ska öven åka och skriva i att det är micke som är pappa till bebisen.
 vad ska jag mer säga vill ha 27 idag .


Kommentarer
Postat av: Emmis

svar; Nej ingen av de har körkort! Båda är 16 år! Snott bilen det har man ingen aning om för den är inte anmäld snodd eller något! Jag tycker inte man kan säga att de får skylla sig själv (på vissa sätt kan man väl kalla det så) men nu när en ligger och svävar mellan liv eller död och han kommer aldrig mer bli som vanligt! Då tycker man jävligt synd om de. Alla gör misstag ocjh det misstaget gjorde dom nu! Tror ingen av de kommer göra om det! Han som ligger och svävar mellan liv eller död kommer aldrig få uppleva känslan att leva ett normalt liv!

2010-10-24 @ 11:06:22
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0