fy fan .

så jävla mycket att gör så jag holler på att gå in i väggen för fan. 
skolen holler inte det dom lovet mej. får inte rätt hjälp . mycket möten just nu . hinner fan inte med länge . skolan blir allt med åt sidan  jävla skit .  fan det är skit mycket .  har allti vart på mycket möten . men är skit mycket nu . långa dagra i skolen . möten hit och dit .

det här är dom möten jag vet om nust nu kan komme flar under veckan . få se

den 5 ska jag ha möte på syk.
den 6 fördrakus om jag inte minns fall.
den 11 ska jag ha möte med soc och skolen .
den 27 ska jag på urtarjud med micke i falun.
måste öven ringe till apoteket och se om mamma betela min räkinge
måste öven ring om tid till sjukt huset för att kolla upp mitt knä .


Kommentarer
Postat av: P

Varför ska du till psyk?

Och vad har hänt med ditt knä? :o



Krya!

2010-10-05 @ 15:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0