Lyxfällan

tycker  Lyxfällan är ett skit bar progrem. tur att jag och min kille är i mot lån och allt sån skit . det ände vi tänker ta lån på i våra liv är ett hus. det är det enda vi skulle tänke oss . vi tycket det är bätre att spara penga och sen gå och köpa det men vill ha kontan . t.ex tv som vi ska köpa till melandagsrean som är i jul.
det är mycket roliger så  tycker vi får då äger vi den på en gång . som man inte gör om man tar lån . först  min när lånet inte fins mer .


sen en till sak fundera på att anmäla mamma  Lyxfällan!
på tanke på att dom hunde köpa en ny tv men dom böver omedel bart måla om huset  inför viten annas blir det mer fuktskada på deras hus. men dom väljer att köpa en tv i stäle för att mål om huset är ehlet jävle sjut .
så ska anmäla hon ska sätta mej ner med micke och skrive in till Lyxfällan! i helgen .


Kommentarer
Postat av: -Elin-

Ja det ska bli roligt även om det blir först till sommaren =) Det var inte direkt planerat men endå välkommet då både jag och min pojkvän älskar bebisar =)

2010-10-17 @ 21:02:36
URL: http://summermom.blogg.se/
Postat av: Ellen

Har ni funderat på några namn till barnet?

2010-10-17 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0