käder=)

min och mickes bebis har mycket käder 2 stora flytt låder med käder.
det är skit mycket . från stol 50 till 70. tor jag det var .
nu fundera jag på vad för barn varng vi ska köpa . och öven bil branstolen.
branstolen vill jag helst ha ny för säker heten. 
men allt det ska vi nog kolla om man hitta till mälans rean som är till jul. och micke har lagt unden en hel del pengar till det . för vi ska köpa en ny tv då. 


 
sen har öven jag och micke vart i fyll fång att hitten en 3an . men det är dyrt med dom här i blötberget. fan en 3an kostar 5200 cika med då ringa el och allt  den 3an är på 72 kvart. den 2anpå 70kvarat vi bor i nu belet 3000 nåtinge inte så stor kol micke sköter det med batle . men vi beteler el själva.
på tanke på att micke har 5 min till jobbet så vill vi bo kvar i åmrådet. annas blir det massa bensin penga . och vi räkan på en höning 2000kr i månder.  så vi holler ögone öppna för nått pasande för oss .

kram sarah


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju patetisk :)



Det finns massa tonårsmödrar som imponerar på mig, tjejer med intellekt och mognad som faktiskt både klarar av ett barn och samtidigt att läsa in sina studier.

Du är inte en av dem.



Du tycker det är bra att leva på Soc + din pojkvän. Du har ingen egen inkomst. Du kan inte stava och du verkar inte särskilt smart.



Däremot så lägger du ut bilder på dig själv med utpressad "graviditetsmage" och påstår sedan när några påpekar att du ser fet ut, inte gravid, att du bara väger 49 kilo (vilket för övrigt är väldigt svårt att tro).



Till de som skriver att du beter dig dumdristigt svarar du bara "Du är avundsjuk för att jag ska ha bran!". Jadå, ska man ha barn kanske man ska lära sig stava till det också?



Nu ska ni alltså flytta till större och dyrare lägenhet. Grattis!

Men vad ska du göra om det tar slut med din kille?

Om han förlorar jobbet?

Om er bebis blir sjuk?



Ett barn är ingen docka så det verkar ärligt talat mest sjukt att du sparat på dig flera lådor med kläder. Kanske, om du nu verkligen vill ha barn tidigt, borde du ägna lite extra energi åt att läsa in kurser så att din skolgång inte skiter sig totalt utan att du faktiskt kan ge ditt barn ett drägligt liv UTAN att behöva gå på socialbidrag?



Nej just det, jag glömde, du är ju WT...

2010-09-30 @ 21:07:25
Postat av: Gud

Kan du dina verb?



Bran-Brann-Brunnit

2010-09-30 @ 21:13:36
URL: http://my.world.rules.org
Postat av: Gud

Vad är ett Bran?



Det är inget som jag har skapat...

2010-09-30 @ 21:16:07
URL: http://my.world.rules.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0