skolan

jag hade skol möte idag. det gick bra fick öven veta att jag kommer att ha ett annat sema. det kommer jag att få på tordag. kommer att bara har HR kuser . och ta bort matten, eng och svenska vill ju sä gäna gå på svenska. men rekton tycket att jag skulle ha det . han tycker att jag ska fukesr på att göra klart kuser.
 få se mitt hur det blir att se ut nu fram över .

en till ska som är bra att soc kommer att betal mitt buss kort så länge jag går skolan  skönt . så jag kan spara pengar till lilla bebisen i min magen . 

sen idag tog jag öven och sa ja till att jobb på lördag.kl 09.00 till 15.00 om jag inte minns fel . tor det var så inge lång dag . så kanse jag kan vara hema då det är kvälls jobb nån anna gång skönt tycker jag .
har inte så mycket mer att skriva . så kram från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0