!! akuten !!




ja i går va vi en trpp till akuten i felun med Liam . för när jag och micke vcknad tuclet vi att han andas kostigt ... micke åkte tills sin mamma och pappa och rinde där i från och dom råda oss att åka till falun .. 4 timmer tog det ina vi fick åka hem.. men Liam varså frisk han kunde vara.

jag vet lite sur uppe i falun .. det är en akut motaing och man ska vänte fira timma .. det är fan helt jävla skuk .. en 1 månda bebis som man mitänkar har svårt att andas priter dom inte i fösta han kan jag säga .. tar in gammal tankt och skit då vet jag riktig sur ...

......................................
va skulle ni ha gort ??
   .......................................................


Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Om jag hade haft barn och h*n andats konstigt hade jag först och främst ringt sjukvårdsrådgivningen. De har stor kunskap om saker och ting, men förmodligen hade de hänvisat till vårdcentral eller akuten beroende på vilken tid på dygnet detta inträffade.



Jag hade definitivt inte suttit och rullat tummarna, utan jag hade försökt att göra allt i min makt för att få reda på om någonting är fel.

2011-04-24 @ 11:46:00
URL: http://hedblom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men gjorde de inte det då? De ringde till akuten och fick åka in. Tror inte de satt och rullade tummarna precis. De försökte nog att de skulle få komma in tidigare. Men de kunde inte göra något annat!

2011-04-25 @ 11:30:56
URL: http://Jenniferjjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0