jävla tjat om hur och vad vi gör med liam

ja liam har en fökring och nu ska vi lägga till trygga bran till liam. för han ska ha det bästa , vissat bran kostar mycket liam kosta oss 2000 i månder men han är lita bort skömd .hade rökt med bara 700kr  för att vi kan ju gör egen mat  men hinner ofta inte med så jag och micke köpper burkar är det nå fel med det ? liam och räkingar går alltisd i fösta hand alså mat till mej och micke får i siata hand,

vi har inge lån inge kredit kort så vi har mycket penga bara för att vi inte lever utan för våra till gångar .

jo jag har en avetaling på apoteket som jag betler 170 kr i månder , men det är för att jag och micke inte vill stå och punnga ut 600kr vargån jag ska nåt där i från . det är det anda vi har som vi  betalar av

så forta jag är klara med skoaln och fått jobba kommer vi böja kika på hus . sen när huste är köpt och så kommer jag jag förhoppinge vis jobba som fåster hem det är nåt jag brinner för . och sen dör i mellea ska vel liam få ett syckon . hoppa jag på ska vänat mint 3 år för har p-stav i nu .

blir så less på folk som tor att dom är nåt bara få att dom har mer pengar på kontot en andra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0