sitter i skolan .

ja sitter i skolan nu och värkar som den första lekton är instäld!
men sen har jag 3 lektoner och som det ser ut nu kommer jag vara hema vid 5 om jag har tur . hoppas på att skolen går bra i år . fast jag kommer plugga mycket hemifrån . och även stor sakna av sonen Liam . fy så tråkite att inte ha han vid sig . men det kommer nog gå bra gossar med han när jag kommer hem . =)

i allafalla med skola ska försöka få in ett möte med rekton . om hur skolan kommer se ut för mej! hoppas att han inte kommer göra samma sak som när jag gick 2 . tack ver han ligger jag eftter ass mycket :( inte så kul . men hoppas på att ta studen med mina klassa kmarter . =) få se hur allat blir tar en dag i taget !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0