den 13

ja idag är det den 13 . så nu har jag och micke vart ett par sen 2år och 2 månder tillbacka
 vi har även vart förlovad i 1år och 10 månder .. :D grattis på oss kan man säga ...:D

nu under väl folk varför vi förlovade oss bara 4 månder eftar vi vart tillsamman.
att jag och micke har känt varnder sen 2004 och vart tillsamma till och från under många år - men vi har aldig får vara tillsamma för min mammas man .. så han har hota micke och massa skit .. vi har vart rädda att var tillsammas men nu så går det inte att ta oss i sär mer hihih


Kommentarer
Postat av: EBB - En ung bruds bekännelser!

Ah, illa! Men det är ju skönt att ni har någon som kan stötta om det skulle behövas, det blir ju väldigt mycket annars :)



Vad spännande!



Ni är så söta tillsammans ni två, man blir bara glad av att se er :)

2011-02-13 @ 12:35:31
URL: http://enbrudsbekannelser.blogg.se/
Postat av: EBB - En ung bruds bekännelser!

Jag har redan läst det, tycker som sagt att du verkar vara en riktigt stark och trevlig tjej :) På sätt och vis känns ditt liv som en riktig solskenshistoria, om du förstår hur jag menar? Först allt skit, men sedan så kommer du ut på andra sidan och har ändå fixat ett hyggligt liv tillsammans med en man som du älskar. Och nu är ni snart en egen liten familj till och med :) Man får hopp om mänskligheten när man läser sådant där!



En fråga, vill du/ni ha fler barn efter Liam?

2011-02-13 @ 12:41:02
URL: http://enbrudsbekannelser.blogg.se/
Postat av: EBB - En ung bruds bekännelser!

Det låter som ett smart sätt att tänka. Vem vet, det kanske räcker med Liam? Eller så kanske det blir en massa barn till. Som du säger, det får väl tiden utvisa :)



Jag förstår vad du menar. Har själv haft ett väldigt händelserikt liv, och även om jag inte skriver om det i bloggar och liknande så är det ju jobbigt. Allt som man har försökt förtränga kommer upp när man tänker på det och sedan så känner i alla fall jag mig riktigt usel som liksom inte "har gått vidare". Även om man egentligen har det.



Oavsett så tror jag att det är bra att skriva om det, då får man ut det så att det inte bara ligger inombords och gör ont när man minst anar det. Dessutom kanske man kan hjälpa någon annan med en liknande historia att se att det faktiskt finns ett slut på eländet.

2011-02-13 @ 12:53:47
URL: http://enbrudsbekannelser.blogg.se/
Postat av: EBB - En ung bruds bekännelser!

Jag vet hur det är, känner detsamma för min man. Eller känner, fel ord, VET att det är detsamma med min man.



Tänk om alla kunde få ha det så!

2011-02-13 @ 18:31:56
URL: http://enbrudsbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0