matte


tänk sriva lite om hur det går med skolan .
jag kan ju säga att jag är less på skiten . har för hoppinge vis snat G i näringeläsre och  när jag är klara med det så vet jag inte vad jag göra den månaden ut .


jag och micke hade tänk att micke  skulle vara hema med lill manen på fredag för att jag ska kuna gå i skolan varje feddag .. hade tänkt att göra matten då så jag kan bli klar. men ligger mycket efter för att jävla rekton tog bort det när han fick veta att jag skule ha bran .

alinge till att jag vill böja med matten är för att jag vill ha G från 9an som jag inte inte har . 
 men vilken fall som helt sa min soc att räkton sa att jag inte fick gå skolen på fredagar .
ja varför får jag inte det?  får ens rekton  säga till mej att jag inte får gå skolan ? 


Kommentarer
Postat av: EBB - En ung bruds bekännelser

Jag vet inte riktigt hur de får göra... Men om du har en kontaktperson på soc eller så kan du ju se om ni kan ha en elevvårdskonferens tillsammans?

Eller minns jag helt fel om jag har fått för mig att du har en kontaktperson?



Oavsett vad, så STORT lycka till!

2011-02-18 @ 22:14:02
URL: http://enbrudsbekannelser.blogg.se/
Postat av: EBB - En ung bruds bekännelser

Vi får hoppas det :)

2011-02-19 @ 11:03:11
URL: http://enbrudsbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0