inte mycket att säga



hej va ett tag jag var in och skrev här på bloggen .
men har inte så mycket att skriva om, och på måndag böjer skolan igen . under hur det ska gå .
jag är inte tött när jag ska vara trött . sover till en 1 på dagen hela jul lovet. inte så bra kanse , men har svårta att sova med med den stor magen som är i vägen hittar inge bra att sova på . och går ju inte att vedna på sig -.- !
nåt mer som händer .

på måndga ska jag inte till skolan föst utan. upp på sjukhuet . för att försöka ficka ett intyg på att jag inte ska vara i kök mer för min rygg orkar inte mer. 
den åker jag till skola. har en del arbet som ska lemmas in . om jag hade kunna göra under lovet . men vill ha hjälp . för att får det bästa resultat . men min skola är cp dom har ju tagi bort all jag jah böver . för att klara att få ett G -.- !  hoppas på det bästa .  men nu ska jag dra ska väka liv i min kille nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0