svara på kommentar

C om vilken dag !:
Men oj! :o
Hoppas att det gick bra i alla fall?

Har en fråga om det går bra?
Jag tycker att du och Micke verkar förbereda er SUPER för graviditeten och att ni kommer bli jättebra föräldrar som verkligen sätter ert barn först. Men vad tycker du om t ex Micah, som dumpar sin bebis hos sin mamma för att åka på kryssning?

Och hur känns det, nu när det är så kort tid kvar? Är det läskigt? Haha, förstår att det förmodligen är roligt (aldrig varit gravid själv) men borde det inte kännas lite läskigt också, nu när allt närmar sig?

Har ni tänkt på några namn?

Oj, nu blev det många frågor... Men jag hoppas att du kan svara ändå, jag är jättenyfiken! :)

Svara: ja det gick bra. jag har fortfarande ont när jag sitter eller ligger .

jag har inge i mot att man frågar . för jag är mycket öppen. och jag tycker det är kul :D

bräda på att jag skulle vara gravid var vi inte bräda på. Mem vi tog  det bar och bebise är så välkommen :D  jag tor vi kommer klara det skit bar. 

 om det är så Micah, som dumpar sin bebis hos sin mamma för att åka på kryssning.
ja vad ska man säga .nu vet jag inte hur gammal lilla bebisen är . jag tycker att om man ska lämna dom mer än några timmar/ mer än en hel dag, så ska dom va minnst ett år, men om man bara ska lämna dom några timmar så kan det va okej när dom är 4 månader väljer man att att ha kvar bebisen . så måste man ta sitt ansvar som mamma hur jobbit det än är .  sen är det det att min ska ju inte låsa in sig hema bara är att man är mamma .  hade vart en annan sak om att bebisen hade var hos pappa. (tycker jag ) men som jag fatta det så hade pappa vart med på kryssning.
 
ja nu är det bara 77 dagra kvar .jag längter fast jag börja få förlåsnings räddslor.
läskig kan man med säga att det är för att man vet inte hur det kommer bli inge man kan planra som men kan göra med andra saker. och sen kommer våra liv sätta upp och ner när bebisen kommer .

vi hade tänkt att han ska heta Liam om han nu ser ut som liam .. med det la visa sig =)

tor jag inte har glömt nåt nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska bebisen heta?

2011-01-12 @ 16:17:03
Postat av: C

Tack för svar! :)

2011-01-12 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0