frågestund = savara

felicia - mamma till Julie om frågestund:

vad brukar ni göra om dagarna? :)

savara : oj nu vart jag tunga att tänka efter .. vardena . är det jag som är hema med liam .. och vi tar det lung och tar allt som det kommer .. bycker lynnsa på musick . sen äter jag med micke när han kommer från jobbe vid halv 12 . runt den tiden vacknar liam igen och vill ha mat .. så han föst sen jag .. sen åker micke till jobbet .. sen så somnar liam en stund eftar . sen sover han till halv 4 får lite mat då sen . kommmer micke hem . då lagra vi mat och diskar och sätter oss vid tv . med en bra film . eller om det går nåt bra på tv. sen brukar liam ha somnat vid 10 tiden då sover han för natten vacknar föst halv 9 ...så ser det ut nästa varge dag


Elin - Melvins mamma <3
om frågestund:

Hur änge ska du vara föräldraledig med Liam? Vad ska du hitta på efter föräldraledigheten?

savara: föräldraledigheten tar slut den först agustig . sen 16 börjar jag skolan igen .. så då blit det micke som blir hema med liam ... med jag föker göra klart det sista året i skolen. så lagom till liam är 1år och 6 månder år jag klar och då kan jag ta ut lite mer ledighet under sommer lovet .. sen ska jag söka jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0