svara på kommentar

     
Anonym om nu är liam 15 veckor=):
Om läkaren sagt att ni ska ta det lugnt med mat så är det väl bäst att göra det? Proppa i honom gröt är nog inte så bra om han inte ska öka nå mer i vikt på ett tag. Eller sa läkaren att det var ok att ge honom gröt?

Svara: det var så här att han böver inte . för att han går upp bra i vikt . men vi fick böjar med gröt vid 4 månder ålder . hon men att om vi inte ville bövde vi inte utan vi kunde väta någron månad till . men vi fick en bok med oss om vad men kan ge bran och vad men inte får ger dom och  evän recept på hur man kan göra gröt till liam själv som han får äta .. så vi gör inge vi inte får 
 

Kommentarer
Postat av: Sara H

ja jag glömde fylla i allt xD skrev bara o skickade så. Sen hittade jag det där andra så då kom jag på att det är bäst att skriva sitt namn. Så Sorry =/

Ne det tror jag inte heller ni gör. Ni gör nog som man ska göra, det är bra det. :)



2011-07-08 @ 17:37:22
URL: http://sarishaglis.webblogg.se/
Postat av: .....xD

Hörru xD varför tagit bort mig o mina kompisar från facebook:D kram

2011-07-09 @ 21:36:22
URL: http://=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0