hela natten :D

i går kväll vid 11 tiden somna liam  ungifer samma tid som alla andra dagra .
jag vacka vid halv 4 och tycket att det var kostig att han inte hade vacknat vi 1
men tänkat att han vackna nog snat . jag låg vackan en halv timme och liam vissa inge tänke på att vacka alla somma om och vackna av att liam ligger och prata med sig själv vid halv 7 .. sen upp bytta blöja och sen ge hen mat .  så med andra ord sov han hela natten :D men inte jag ...

sen när han fick mat så låg han och prata med sig själv en 10 min i vår sen .. sen tänkte jag att han kund ligga i sin säng .. sen prata hen en sund .. sen vart det tyst så har han somnat...


Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Det kan jag förstå varför ^^, hihi..hade också varit nöjd om jag fick hem såna där fina bilder att sätta upp i hemmet ^^

2011-06-10 @ 06:09:51
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0