kolla på lägenhet i dag

ja i dag ska vi kolla på lägenhet  smedjebacken kl 4 när micke ändå blir av med jobbet ska jag gå i skolan så det blir klara snat . och micke ska då vara pappa ledig med liam =)

8 månder ska ha han vara ledig med liam . sen börja han dagis =) 
så blir det stunden för mej en då =) huppp ta tummen ur räven .. vill gå sommar skolan men nu när micke har jobbet kvar än så länge kan vi längga det åt siden :P  vi måste ju. ha pengar

och jag kommer få 4000kr i månden när jag börjar skolan igen WIiIWIWW. 

allat löser sig en då :) 


Kommentarer
Postat av: Sara H

Oj blir micke av med jobbet?

Jag hoppas ni får mer pengar än 4000kr när du börjar skolan? Eftersom Micke ska vara pappaledig i 8 månader liksom..

2011-06-19 @ 17:10:12
URL: http://sarishaglis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag säger en sak:

En lägenhet kostar ~3500 (1rok) i månaden och eftersom ni har barn bör ni ha minst 2rok (3 när barnet blir äldre om ni vill ha eget rum), och de kostar allt från 4000 till 7500 i månaden. Ska ni ha råd med mat och nödvändigheter så bör ni lägga på några tusen, speciellt under blöjperioden.



Planera en budget, är mitt tips. Spara vartenda öre ni har, och ångra inte era val, det kommer bara få er att sjunka.

2011-06-24 @ 12:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0