svara på fågestunden

Anonym om kör jag en frågestund:
kommer det verkligen att funka mellan dig och micke?? ni har ju gjort slut typ en miljon gånger...


Svara: säger man så här så har jag och micke velat vara ett para många gånge men vi har blivet förbudna att vara och att vara ett par så då är det inte kosta att vi gort slut mycket .. men nu är allt supper bra
 funkar hur bra som helst .. vi har nu hålt i hopp 2 år och 6 månder .
   
Angelica om kör jag en frågestund:
När ska ni skaffa syskon åt Liam?

Svara: jag och micke har parat lite.... och det som ska fickas först är att jag ska nli klara med skola . sen kan vi böja prata om att skaffa en till .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0