kan inte sova !


inna micke gick till jobbet så brukar han altid pussa och krama mej och stoppa om mej . .
och det gör han varje morgon . (så söt han är) men jag var skit trött så jag låg och halv såv när han stoppa om mej . hihi trött som ett svin va jag ..  men vilket fallsomm helst somm jag om när micke gick . vaknar 45 min senara är jag helt svetig och är rädd .. jag hade en mardröm. och den va fan det vast jag vat med om . våga inte gå upp föst men sprang upp och på toa sen la jag mej i sängen . sen vile jag inte sova mer men va så jävla trött så somma om . eftar 30min kanse . . .

så nu ska micke komma och äta luns hema i dag ,. han ska komma och göra mej sälskap ,. och sen ville han hära vad jag hade dröm för nåt .. 

tur att jag har dig micke


Kommentarer
Postat av: amanddan

Njaa, i en stuga hurså?

2011-03-08 @ 14:01:51
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: amanddan

Haha nej det är de inte min mamma betalar!

2011-03-08 @ 14:07:33
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0