känner mej sjukt trött


inatt och natten igår har jag sovit skit dålig .. jag föker sova på dagen nu men det går inte heller ... -.-
jag tycker det är varmt i sovrumet.. då har jag enåd en stor flekt på 3an , och inge elment på ... och dören snästan stängt .. .. jag tveker inte på att det är för varmt för min del . för vacknar mitt i natten av att att det är helt blöt på min sidan av sengen .. och hela ryggen är löt .... inte kul allas...  
detta  är sjukt jobbigt ...

ja och idag är det fredag ..
och jag och micke ska bara var hema som det ser ut nu .. fas på söndag ska vi på fick. men dom andra dagarn lungt ... städa lite blir det .. vi holler på att rensa ur allt vi inte böver som ska upp på viden . . .
sen blir det till kvälls mat ost och skink sås med passta.. inlingen ville jag ja potatis gratäng .. men ungen funker inte som den ska -.- vi vänte sen i början på mars månad tor jag på att vi ska få en ny ... men blir föst i slute av dena månden som jag fatta det ...  jätte svårt med mat ... när man är begrenad

har inte så mycket att skriva nu


Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Det behöver nödvändigtvis inte vara några dyra aktiviteter. Att hyra film på Ica kostar t.ex. 25:- (15:- om man köper varor för 100:-).



Andra billiga aktiviteter vi skulle kunna ägna oss åt är att åka ut till loppisen ut mot Erikslund. Det kan vara kul att åka dit även om man inte köper någonting. Det kan även handla om en picknick, korvgrillning i skogen. Små enkla aktiviteter, helt enkelt. Det behöver inte bli så dyrt.

2011-03-19 @ 18:56:56
URL: http://hedblom.blogg.se/
Postat av: Elin - Gravid v.29

Fick den genom MAM's sida på facebook.. Bara att gå in o kika

2011-03-20 @ 10:57:23
URL: http://summermom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Inte lätt å laga mat utan ugn du! =)

2011-03-20 @ 13:18:24
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva recept på ost o skinksåsen hur du gjorde ? ^^ suger på laga mat så vore roligt veta lite nytt från andra som kan:P

2011-03-20 @ 15:36:18
Postat av: öööh

2011-03-21 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0