så skönt att vara hema ..



mamma och pappas fins lilla kille .. vi älskar dig liam
så skönt att vara hema .. vart hema sen i måndags =) supper skönt .. och liam har vart mycket lungnar när vi komm hem .. och han sover skit bra ,.. bland så föker veka han för han ska äta .. så vacknar han inte ... han ska ju äta var 4 timme ..

jag har fort farand ont i min mage sen snitte i natt har jag haft svårt att ta upp mej ur sängen .. haft så ont .. inte kul kan jag säga .. ..


nu ska jag ta och ringe runt lite ... hörs nån dag






Kommentarer
Postat av: Sarah, 22år och mamma till tre.

Jag har aldrig väckt något av mina tre barn för att de ska äta. Utan gett de mat när dom vaknat och varit hungrig.



Låt pojken sova, första tiden sover vissa barn mer än andra och de behöver sömnen.

2011-03-30 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0