svara på frågesunden

  nathalie om frågestund:
hur känner du dig inför förlossning och det ansvar det innebär att vara mamma???

fick själv barn när jag var 18

svara: jag känner mej jätte närvös inför förlossning.  men det ska nog ocg bra har en bra kille som störtar mej i alla lägen ... .. och jag längtar tills att få ta ansvar. och jag vet lite hur det är har allit fåt ta hand om mina små syckon . när jag vara minder . ...
nu älngat vi bara till våra nya roller
   
:) om frågestund:
vad är det ni är på för möten? Och varför?

svara: jag säger möten . till mvc besäk . och sen har jag mycket konta med soc . för jag har vissa svårihetr med eftersom jag har AD/HD . och får att skolan krongelar blir mycket möten med!


sund att jag vara fick 2 frogor . men kanse kommer mer nån anna gång ..
fick fler till frågor

Nyfiken
om svara på frågesunden:
du kan få en till fråga av mig! Har du funderat något över namn till bebisen och vilka i så fall? :)

svara: jag och micke kolla ju upp att det var en liten kille som bode i min mage =) sen den dagan har vi sakt att han ska heta Liam . men det är inte 100%  för han kanse ser ut om en simon när han kommer ut tilxeksämmel. så vi få se men vi tor det blir en liam.


:):) om frågestund:
Vad tycker dina vänner/ familj om att du ska bli mamma. Och har du några som du kan umgås med som har barn?
Och är du rädd inför förlossningen?

svara: vännera tycker det är kul=). min familj har väll vart lite som en bärtjodal bana ibland har det vart kul men ibland ahr det inte vart bra tycker dom. mickes familj har väll mest tagit det med ro och tycker det ska bli kul med små barn i familjen igen, men samtidigt på tallat allvaret i det hela att det är mycket ansvar och att det är vi som ska ta hand om han för att det är våran sån och ingen annans.

ja det har jag jennifer ocvh jonis som har en son som är 3 månader nu och emma som fick sin dotter den 12 nu i mars :)

ja väldigt rädd, men det kommer säkert gå bra :) jag har ju med mig min underbara kille :)...

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

du kan få en till fråga av mig! Har du funderat något över namn till bebisen och vilka i så fall? :)

2011-03-17 @ 20:36:32
Postat av: Sara H

Sv: Om jag vinner så vinner jag professionell fotografering och styling i bonprix fotostudio i Hamburg och får 600 EUR shopping pengar, ca 5000kr!



Inklusive:

* Resa för 2 personer (flyg till och från Hamburg) från 2011-05-23 till 2011-05-28

* 5 övernattningar (dubbelrum) i designerhotell

2011-03-18 @ 13:20:25
URL: http://sarishaglis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0