så se vår dag ut idag !



idag ska jag och micke till min skola .. jag ska ha ett prov kl 13.00
vi ska även hemta bobba i stan vi alla 3 ska ätta 3 rätters midag  på skolan :D gott det ska bli ..
sen ska bobba och micke vänta på mej när jag gör provet .. sen eftar det ska vi till bakne . och sen ska vi åka hem över ..  i kväll hade vi tänk göra kykling med grädd sås till taleng .för det ska jag och micke se på .. sen tor jag det var nån bar film på tv idag . 

så med andra ord fultt upp idag 
men nu ska jag klä på mej .. sen klä på liam . sen ska ha få lita mat i magen sen åker vi ..



Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Vad bra att han håller det :) Min kille hatar porr just för att det är så overkligt och han tycker det är bättre att se mig :)

2011-05-07 @ 15:07:37
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0