svara på kommetar

Emma - mamma till Alice om svara på en fråga från blogresponse:

Egentligen spelar de ingen roll om du får pengar från skolan, till slut måste du ta csn lån för att få gå i skolan över huvud taget, då måste du ändå betala tillbaka! Och du går i skolan bara för att få pengar? Då kanske du ska vara där så att du får pengar också plus att du kanske ska gå till skolan för att du verklgien vill klara dehär och få ett jobb och försörja Liam sen?!


Svara: jag kommer inte böva ta nå lån kommer klar mej bra utan den . jag kommer få sudjebider kommer 2700 kr nästa år när jag går skolan och sen kommmer jag söka

ett bidrag man kan få om man har bran och går i skolan och det kommer ligga på 850 kr i månder . det har jag redna kolla upp med csn , så jag veta hur det kommer se ut .

 

och det med skola nu är för att jag inte vet om jag ska vara mamma leig igen nu när i oktober bro på om micke ska jobba eller inte . men nu har jag prata med rekton och kommer fokesra på känämmne bara för att jag ska plugga vider . när jag är klar med der viktigst inom hotel och resturang .!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0