svara på kommentar.

Anonym om vacka 11:
Sådär tjock är man inte i vecka 12, du kanske ska dra ner lite på maten? Är inte bra för barnet att man är överviktig vet du.



svar: jag är inte tjock . jag äter typ inget.  det syns olika på alla . och jag har kanse mycket foster vatten. tänk på det . . sen jag blev gravid har jag haft samma  vikt hela tiden 49 kg .
varför ska alla kommet massa skit hela jävla tiden . och en ska till den som tycker att att jag bode dra ner på maten . är sjuk....... för jag är glad att jag fåt litt fett ..
är fan sur som fan nu att alla ska holla på hjämt .

Kommentarer
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Vagnen har både sitt och liggdel. Kan maila bilder vid intresse :).



Ps. läste i ditt senaste inlägg. Du skrev "jag är inte tjock . jag äter typ inget."

De där låter inte alls bra! Du är la gravid? Och som gravid måste man ha extra mycket vitaminer osv, så de är super viktigt att äta nyttigt, och vid fasta tider. Annars kan bebisen inte utvecklas ordentligt. Vilket kan få livshotande följder för bebisen! :/.

ÄT ÄT ÄT, och ta inte åt dig några idiotiska komentarer! Du är gravid, och du ska absolut inte se ut som en sticka!



//kram, Mia

2010-09-14 @ 17:16:32
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, yeah RIGHT att du väger 49kilo. Även om det vore fostervatten så KAN du inte väga så lite.



Och lilla gumman, om du tycker att det är störande att folk kommenterar så kanske du inte är riktigt redo för barn ännu? För du inser väl att en omogen ADHD-unge som lever på sin pojkvän inte direkt ses som mamman med världens bästa förutsättningar?

Omoget. Men du gör väl en abort snart igen, ynkar lite och blir gravid igen.



Börja lev i verkligheten, för fan! Barn är ingen lek och du tycks ju vara ungefär så omogen som en artonåring kan vara utan att ha en utvecklingsstörning. Fast det kanske du har med?

2010-09-14 @ 19:52:57
Postat av: Louise Hedblom

Jag tycker också att det låter konstigt att du inte har gått upp någonting, men jag vet en tjej som precis fått barn och hon hade endast gått upp 6kg och det gick hon inte upp förrän efter v.30. Det är alltså möjligt att du inte har gått upp än, men det lär du antagligen göra senare. Det är olika från person till person. Kom bara ihåg att du måste äta ordentligt om du vill ha ett friskt barn.



Går du utan mat påverkar det både dig och barnet. Varje gång du äter tar barnet näringen först och det som är över (eller hur man ska säga) får du. Du kan alltså inte låta bli att äta, utan du MÅSTE.

2010-09-15 @ 08:58:17
URL: http://hedblom.blogg.se/
Postat av: Cissie

För det första är du inte alls tjock! Och när man är gravid så ska man ha mage ;) =) Skit i vad andra säger! Ät som bara tusan och njut utav sitsen du är i! Inget fel i att äta och som de skriver ovanför, du måste äta för att både barnet och du ska få näring. Men skit i vad andra säger och tycker. Ge blanka tusan i det! När dom inte ens kan säga vem dom är heller så är det ingen ide att lägga ner energi på dom. Ät så mkt det bara går, för du är inte tjock på en fläck tjejen! Jag önskar dig och Micke all lycka! Människor idag har tyvärr svårt för att vara glada för andra människor och hackar på folk istället. Men skit i dom och lev ditt liv och ät =) Så blir det jätte bra. Kram på dig!

2010-09-16 @ 19:59:45
URL: http://ceciliabogsveen.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till hugo <3

dra inte ner på maten, strunta i vad den säger. passa på och ät nu liksom ;) det gjorde jag när jag var gravid.



kram

2010-09-29 @ 13:50:43
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Emma - Arvids mamma

Jag hade gått upp 1 kg när jag var i vecka 13 tror jag.. Ät det du kan, man måste få i sig det bebisen behöver, men man ska inte äta onödigt mycket. Idioterna som är taskiga ska du skita i, för vem är dom att döma dig?!

2010-09-29 @ 20:52:44
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0